Friday, November 23, 2007

friday..

kejap je dah ari jumaat.minggu ni cam xde output sgt. just g n balik keje..pastu uruskan hal kelab kebajikan opis.maklumla..staf baru dpt gaji, mula la keje aku jd ceti pungut hutang orang.Hari ini adala jugak satu dua benda yg aku nak buat.nak follow up pasal meeting Academic Grid tu pon kene tggu surat abis diedarkan. nak setup pasal INDICO plak, kene fokus betul2 sbb ade beberapa teknologi yg aku x familiar lg. so kene research sket. cuma, kalau betul sistem tu dah siap, mmg cun coz memudahkan event2 such as conference yg byk step2 b4 satu2 paper tu berjaya diterima utk dibentangkan..well, mebi aku kene jugak wat sistem ni,walaupun aku ni x berapa suka menyambung keje org. malas nak faham flow keje yg dah ada. biasala..keje2 programming ni, lain org lain idiom nye..

malam td aku plan nak setelkan freelance work aku.plannya, ptg ni nak bg user2 tu test. so, lunch break nant, aku kene pulun siapkan jugak la..sape soh main game sampai tgh malam..hahahha..tp aku puas, sbb rekod yg member aku wat dlm pc aku tu berjaya aku kalahkan setelah hampir sethn mencuba...

okla, aku kene p setelkan server utk web e-saman.aku col org yg berkenaan, dr td x dpt2 ckp lg..ke mane le agaknye, sampai kul 10 pon x masuk2 opis lg..kadang2 hangin jugak dgn depa ni..tp xpela..aku try wat sendiri dlu, kalau x berjaya, baru aku mntk tlg diorg..okla..len kali la sambung..daaaa...

No comments: