Monday, July 21, 2008

20 Julai 2008

Bermulanya Hari ..

9:30 AM : going to office.a few things must be done b4 Monday..

1:15 PM : Drive to UKM Komuter Station, joined Emah n Hani ke umah Yana kat Bukit Mahkota.. Emah nak mengagih2kan Kad Jemputan Kawen dia. Dah nak kawen dah kawan aku tu..

2:30 PM :Sampai umah Yana,jumpe baby Tasnim. dah 6 bln dah umurnya..comel sgt baby Yana ni, badan dia pon mantap..sedap didukung..aku pon amik kesempatan la mendukung dia..amik berkat kata org tua2..hehehe




4:00 (+-)PM : Balik, singgah kat Show Room kat Seksyen 15,BBB. jatuh hati aku dgn design rumah tu, moden n cantik.ikutkan ati ni nak je aku membelinye, tp disebabkan beberapa sbb, makanya terpaksala ku tahan niat ku itu...:((

4:40 (+-)PM : Antar Emah ke Komuter Station, amik keta n ajak Hani g minum petang sbb lame x jumpe die.Dia suggest ke Bangi Kopitiam. so, aku pon ikut jela..minum Kopi O n Mee Hoon Hailam..(ada rasa pelik, mcm pes tomyam dlm kuah hailam ni)..

6:30 (+-)PM: Sampai umah. Siapkan jahit manik sebelah lengan kurung sutera aku.








malam menonton tv jela coz bdn aku cam x stabil. maybe badan aku x biasa dgn Kopi O pekat yang aku minum petang td. rasa cm mamai2 je.tido pon asyik terjaga.sudahnya pagi ni aku letih sbb dkt2 Subuh baru aku dpt lena betul2..hemm...

p/s: Kafein amatla tidak elok utk kesihatan..;)



No comments: