Wednesday, August 26, 2009

sungguh malas rasanya..

Arini dah masuk hari ke -5 Ramadhan..Alhamdulillah, aku masih dikurniakan kesihatan yang baik bagi menyempurnakan rukun islam ketiga ini..

minggu ni ala2 malas sket nak buat keje, sebabnye ari Jumaat nant, nak balik kampung..aku rasa x saba sbb sume adik beradik aku balik..tp nant, aku tumpang balik ngan Along jela..dari Kajang, tumpang hosmate aku sampai Ayer Keroh, Along amik bawak g umah die, then pas Subuh Sabtu tu, kitorg gerak balik..mak bapak aku hepi sesgt sbb kami sume dpt balik. Tahun ni ada beza sket banding thn lps, sebab diorg dah ade menantu sorg..bapak aku dah usik2 aku dah, arap2 tahun depan, bertambah la menantu die..emm..aku cakap, doa jela byk2 bulan puasa ni..keberkatan nye berganda dari bulan2 lain..

Malam td, aku g wat urutan kaki lg. Memang rasa badan lbh sehat dan cergas skarang. Kalau boleh, aku nak bawak parent aku g berurut jugak. Sangat tidak elok kalau terlalu lama bergantung pada ubat kimia. Urat pon jd keras. Penyakit x jugak baik. Cuma skarang, aku kene berpantang segala macam seafood sementara nak baiki problem jerawat aku ni. tp x taula balik kmpg nant harus x tahan godaan. yela..bapak aku dah order siap2 udang n ketam besar..mana mungkin aku sanggup nak memandang dgn mata sahaja!hohoho

Emm..musim2 nak raya ni, byk la jugak baju aku nak jahit..bawah ni baju Kak Ikin..baru pg td antar kat die, dan die bg lg 2 pasang utk dijahit..




Mata macam mengantuk la plak..

No comments: