Monday, July 13, 2009

Makan2 di rumah Zura@Metroview Condo, Wangsa Maju

Sabtu lps, aku terima undangan dari Zura, kawan masa UKM dulu. Dia buat kenduri doa selamat sempena masuk rumah baru+ulangtahun perkahwinan+ulangtahun kelahiran puteri sulung nya.Kire 3 in 1 la ni. Last aku jumpa si comel An Nur Az Zahra ni x silap masa umur dia 3 bulan. Skarang ni, InsyaAllah, lg 6 minggu, dia dah nak dpt adik. Murah sungguh rezeki kawan aku ni..

Masa ni jugak dpt jumpa Yana n baby Tasnim. Besar dah Tasnim. Cuma mama die je yg x besar2..hehe..makan byk2 sket ye Yana..:). Tapi Yana balik awal sket dari aku, so x sempat nak amik gambar. Aku sempat snap gambar An Nur je.Geram tgk aksi puteri sulung Zura ni. Sangat aktif. Comel macam ummi die jugak..


Budak kecik pon pandai teruja bila tgk kek lawa


Apepon, aku doakan An Nur akan jadi anak yang solehah utk ummi dan daddy nye..dan juga semoga Zura dipermudahkan proses kelahiran anak kedua nant dan juga semoga rumahtangga mereka kekal bahagia hingga ke syurga..Amin

1 comment:

roziyana said...

iyerla yah..tgh usaha menggemukkan diri ni, tp x berjaya..x tau la..maybe lepas kelahiran anak kedua..tp bile? atau mmg xleh gemuk..maybe lepas bersara..