Wednesday, July 8, 2009

story updated

Sebulan lebih aku x update blog ni..almaklumla aku cuma update crite-crite yang terkesan dlm ati aku aje..yg x meninggalkan kesan tu, mmg aku takmo tulis sbb aku xmo ingat!

Asalnya aku ingat nak balik kmpg bln ni, tp nampak nye mcm x jd.lgpon aku dah jumpa mak aku n adik beradik aku 2 mggu lepas kat umah Along. First time aku g umah Along lepas die kawen.Terubat jugakla rindu pada Kancil Biru aku tu.

Masa tu jugak aku dpt tau, Bangcik, adik aku tu dah putus dgn gf dia. Aku tak tau aku gembira atau apa.sbb aku mmg dah cuba terima gf dia tu after balik dr Kursus Motivasi bulan April aritu.Tp nampaknye mmg diorg takde jodoh. Mak agak marah jugak, sbb adik aku dh byk sgt berkorban utk gf die tu.Takpela, aku cuma cakap kat Mak "Mak doala byk2,kalau betul anak-anak mak baik,temukanlah dgn jodoh juga dari kalangan yg baik-baik". Doa untuk aku skali..:)

Oh ye, insyaAllah, ujung Julai nant, aku nak p jalan2 ke Terengganu. Saja nak berjalan, bg release sket tekanan..buat masa ni, aku agak byk keje.Keje opis+freelance+tempahan manik yg aku x start2 jahit lg. Minggu depan tuan nye dah nak pakai.huhuhu!

No comments: