Tuesday, June 10, 2008

wajah-wajah kesayangan beta..

entry ni plak, aku nak letak gambar wajah-wajah org-org yg aku sayang dan kalau boleh nak bersama sampai bile2..

ini mak (Pn. Sa'amah bt Md. Jamin) n bapak (En. Alis @ Alias bin Imam) aku..tanpa mereka xde aku kat dunia ni...



ini pulak atuk (En. Md. Jamin bin Jadi) n nenek (Pn. Aminah bt Rahmat) sebelah mak aku.Yang sebelah bapak aku dah takde kedua2nya.start dr Form 1, aku dok ngan diorang, umah mak n nenek aku xdela jauh. sebelah2 aje..



ini plak, adik beradik aku...dari kiri adik aku no 3 yang mesra dipanggil Bangcik, Aku yang dipanggil Angah, Along dan yang hujung tu adik aku yang bongsu yang kami panggil Jemi.Nama betul die Azmi.Adik beradik aku sume nama simple2 aje..


Maznah a.k.a Along (Kepujian Seri Muka)
Maziah a.k.a Angah (Kelebihan Keistimewaan)
Azman a.k.a Bangcik (Cita-cita tekad)
Azmi a.k.a Jemi (Cita-citaku tekadku)
janji ada makna..;)..

simboliknya nama aku n along aku, masa kitorang lahir dlu, arwah atuk belah bapak aku, wat cabutan undi. dan mmg mak bapak aku cabut nama yang sama..jd mmg inila nama terbaik utk kami..




No comments: