Tuesday, November 11, 2008

aku mau cuti esok..yeah!

Penatnye aku rasa sehari dua ni. Buat preparation utk meeting dgn Pendaftar tentang Laporan Status Projek Data Integriti yang aku handle ni. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Terima kasih pada staf2 aku yg telah memberikan kerjasama yg amat baik..

Mula2 td aku rasa cam nak cuti je arini. Tp bile boss bagi rehat sehari ni, aku decide, terus je keje sampai petang. tu yg boleh update blog ni. Mungkin esok aku nak cuti. Saje nak rehat. Lagipon nak siapkan 2 helai baju tempahan. Satu tu tuannye nak pakai hari Ahad akan dtg ni. Lps siap baju2 ni, aku nak fokus pada baju nikah Along & keje freelance aku yg masih ada 20% x siap.

Kat bawah ni, baju jiran aku, Kak Linda dan biras nya. Aku jahit corak piramid aje utk kedua2 baju ni supaya tak gaduh..hehe


Ari Sabtu nant insyaAllah aku akan ke Pahang. Untuk tujuan 2 dlm 1. Pertama, utk meraikan Majlis Pertunangan Cik Nory. dan yang Kedua, nak jumpa Cik Shida. rindu aku kat dia. lama x jumpe die sejak die dah balik ke Pahang Julai aritu. Baru-baru ni, bila calling2, aku perasan suara die x ceria. lemah je. aku tau die ada masalah..dan aku dah pesan kat dia, if rasa nak bercakap, boleh je col aku bile2 masa aku free..

okla..aku nak balik.dah dpt blender yg aku order tu.so, boleh le aku buat jus bebuahan mlm ni..daa...

No comments: