Tuesday, November 18, 2008

kembali bertugas..:p

Aku baru masuk ofis arini. Semalam bangun Subuh tu, kepala rasa berat. So aku sambung cuti lg sehari. Lgpon dah lame tak bercuti.Cuti aku pon banyak lg..

Sabtu lps, aku ke Jengka, Pahang meraikan majlis pertunangan Cik Nory. Aku ajak housemate aku, Maria teman. Lgpon die kenal Nory jugak. (Maria ni kakak kawan aku : Malin). Plan asal nak bertolak kul 7. Tp adat manusia hanya mampu merancang, kul 8 baru kami gerak. Sggh Temerloh amik kawan aku Cik Shida. Kurus benar nampaknye die..


-aku & Shida -

Sampai di rumah Cik Nory dlm jam 11 lbh. Majlis baru bermula. Ramai sgt tetamu yg dtg meraikan. Sudahnye lepak di bilik 'pengantin' ajela. Comel Cik Nory lepas di make over..;)

Selesai makan2 n sesi bergambar, kami pon meminta diri. Hantar Shida ke rumah sewa dia + kami nak tumpang berehat & solat. Dalam kul 3:30 PM kami pon bergerak balik ke Kajang. Sampai rumah 6:30 PM +-.

Ari Ahad tu plak menghadiri jemputan walimatul urus abang Yan kat Kajang. Byk menu lauk pauknye. Lps tgk pengantin bersanding, salam tuan rumah, kami pun balik.

Rasa mcm x ckup rehat, sebab tu kepala aku berat agaknye masa bangun tido pg smlm. Isyarat suruh berehat la tu ye..


p/s : To Nik Marsyahariani : kalau ko baca blog aku ni..jgn lupe tengok wajah cun Nory tu. Agak2nye camne muka ko kalau kene make over camtu yek Nik?? hohoho..mesti cun melecun..:P

1 comment:

Anonymous said...

pandai ler ko yah, pe pun yang penting happy ;P