Monday, November 10, 2008

hari ini=isnin

erm, hari ini hari Isnin. Tp masa nak bangun pg td, aku boleh plak terpikir arini ari Ahad. Sib baik tak sambung lelap lg.Punyela takde semangat nak g keje.ado la..kronik aku rasa.

Hujung mggu lps aku xde xtvt menarik selain, menjahit-tgk tv-makan-tgk tv-menjahit. nak siapkan baju2 tempahan & lepastu nak fokus pd baju nikah Along. Ade lg 40% yg x siap. naik risau dah aku dibuatnye..

Di bawah ini baju Kak Rose, merah kalernye. menyerlah la si pemakai yg sememangnye berkulit putih melepak itu..:)




oh, hari ini Hari Lahir Cik Nory.
Selamat Hari Lahir buat dia. Semoga hidupnya sentiasa diberkati. Dan semoga segala yang dirancang berjalan lancar. Terutama Majlis Pertunangan dia yg akan berlangsung Sabtu ini. Amin..

2 comments:

Darling Pya said...

wei cik yah
sama la mcm aku, ingt kn ari ahad pg tadi. aku jd pelik bila alarm aku bny..aduss...mmg mls

miss maziah alis said...

ade geng ropenye..ingatkan aku sorang..hehe