Friday, August 8, 2008

JJCM..local fruits..

last weeknd, my frend, King Mahani ajak aku n Nory p makan2 Pesta Bebuahan kat Kolej dia. RM6/head. member belanja, so, aku n Nory just ready perut jela..hehe

masuk2 dewan tu, hormon adrenalin aku mula teruja sbb nampak buah2an tempatan yang beraneka jenis terhidang atas meja..fuhh..aku ni mmg suka makan..nak2 durian..hadoi..x tahan baunye yg sggh mengancam..

kami pon makan dan makan dan makan sampai x larat. RM 6 tu utk sejam..tp mmg x larat la nak makan lbh2. lgpon buah2an ni x elok makn cmpo2..nant bleh mabuk n pening..tp biasala..bile dah depan mata, sume nak di rasa..

tp keesokkan arinya..mmg aku pening..mcm x betul je rasa kepala..tula, pesan org tua2 xnak ikut..endingnye lps Isya' aku terus tido sbb sakit kepala,plan nak wat keje freelance aku terkubur jua akhirnye..sabo jela...













1 comment:

Darling Pya said...

g..aku bg ko award
sila amik kat blog aku hokey..