Friday, August 22, 2008

MAHA 2008

Smlm aku g Malaysian Agriculture, Horticulture and Agrotourism Exhibition 2008 (MAHA 2008)
yang berlangsung dari 12-23 Ogos 2008 dgn member opis aku cik @cu. letih jugak la berjalan. Boss kami bercuti panjang sempena cuti sekolah, tu yg amik kesempatan ler berjalan ke sana. lgpon dah mmg dekat sesgt ngan opis..3 jam lebih jugak kami kat sana.tu pon x pegi tgk binatang n tanaman disebabkan kekangan masa..ramai giler umat manusia kat sana. cuti sekolah ni ramai parent yang bercuti bawak anak2 berjalan2 agaknye..





macam2 benda ada kat sini. sume hall kitorg masuk. byk produk2 IKS ada dijual. kreatif betul usahawan2 IKS ni. kagum aku dibuatnye...



aku geram tgk buah-buah tomato ni. dlm ati aku mmg ada keinginan nak menceburi bidang pertanian..dan skarang pon ade perancangan ke arah itu..tp mgkn lambat lg kot..modal x cukup lg..:(

aku suka orkid..tp aku x pandai jaga..mgkn kalau dah ada rumah sendiri nant, harus ku tanam pokok2 orkid di halaman rumah..skarang ni, keadaan masih x mengizinkan lg..






ikutkan ati mcm nak pegi lg. esok dah last day..tgkla if esok aku 'ter' rajin lak nak berjalan lg..pameran ini bagus. memperkenalkan produk2 IKS pada masyarakat. dan aku mmg menyokong sgt2 usahawan2 IKS yang kreatif lg inovatif ni..kalau x kita, sebagai rakyat Malaysia yang menyokong produk2 tempatan kita...siapa lg nak sokong kan..

No comments: