Monday, August 25, 2008

smile...;)

Hujung minggu lepas, aku x byk xtvt, mcm biasa aje. sabtu tu, cume jahit manik pada baju customer ( Kak Ikin). siap dah la 2 pasang. ada lg sepasang. aku ni jahit suka2 je. jiran2 tetangga pon ade jugak yg berminat nak menempah baju..bolehla isi masa lapang sambil menambah duit poket...

Ahadnye plak, aku g temankan
King Mahani ke rumah kawannya di Kampung Inas, Tampin, N9. kawannya itu adalah student nye..dapat makan lauk pauk kampung (asam pedas ikan pari, gulai lemak nangka + ayam kampung,pucuk ubi+tempoyak dll )yg mmg menjadi kesukaan aku. disebabkan esok aku akan mula berdiet, makanye, aku nak makan byk2 arini..haha.tp malam td perut aku sakit, mungkin gulai lemak tu ada dibubuh buah keras. dan perut aku ini sememangnya kalah pada buah keras itu...adu..hampir2 aku MC arini..sib baik bgn pg td dah ok..dptla aku g keje walaupun punch card merah arini..jln jam sbb ada xcdent kat Sg Ramal.

Kat bawah ini, adalah baju2 Kak Ikin yang telah siap aku jahit. simple2 aje sbb kurung sutera dia tu dah bercorak2..x cantik kalau heavy sgt maniknye..










itu jela yg aku wat sehari dua ni. dpt jugakla siapkan satu modul keje freelance aku..kene siapkan b4 raya sbb aku nak pakai duit byk utk raya nant..nak beli hadiah utk parent aku sempena annivesary diorg yg ke-33 thn pada 22 Jun lps.kire belated punye hadiah la ni..;)


No comments: