Wednesday, August 20, 2008

Pertunangan Haryana (my cousin)

Cuti-cuti Malaysia aku dah abis..so,kembali la aku bertugas di opis ku yg terchenta ini..tp mcm blur je nak start keje, padahal baru 4 ari aku x keje..bercuti sakan la tu namanye.nak kata sakan pon x jugak, sbb aku balik kmpg pon semata2 meraikan Haryana , cousin aku tu bertunang. Kalau x, maunye aku balik cuti Hari Merdeka nanti, boleh sambut puasa ngan family aku..

Haryana ni cousin aku sebelah mak aku. mak dia adik beradik ngan mak aku.muda2 lg dah bertunang, umurnya baru 21 thn. tunang nye pulak 22 thn. muda remaja lg..thn depan dah nak kawen. tp harus, aku kene kawen dlu dr dia..huhu..





Haryana dan ayahanda nya


Haryana dan ibunda nya merangkap moksu aku..


Haryana dan kakak sepupunya..;)


Hantaran dari pihak perempuan..11 berbalas 13 dulang..apepon, aku doakan semoga kalian berdua kekal hingga ke jinjang pelamin..amin..


2 comments:

Anonymous said...

kak long pon nk tunang gak..
mn aci budak2 dah tunang..yg tua ni Xtunang2 lg..
jeles btol.

miss maziah alis said...

ye..kak long..marila kite bertunang bersama2 thn depan nak?? kita yg tua ni pon rileks lg..die lak yg jeles..;)