Monday, October 13, 2008

jalan-jalan hari raya

Acara hujung minggu aku begitu full..maklum ler musim raya kan..sabtu, aku beraya bersama sahabatku Cik Malin & Cik Nory ke rumah kawan lama aku masa keje ukm dlu. last memory masa kami sama2 di ukm, anaknye baru 2, skarang ni after almost 4 years, dah nak masuk 5..sungguh produktif kamu ye Cikgu Salmee..;). oh ye, sedap mee bandung wife ko masak aritu..

Rumah kedua, rumah kawan kami, Yana di Bukit Mahkota pula. kesian Tasnim kene ciken pox..merah2 badan dia. tp masih boleh gelak bile diagah..cute sggh..semoga Tasnim cepat sembuh yer..

Malamnye pulak ke rumah kawan kami, Zaha di Seksyen 2, B
BB. hidangan tomyam,padprik, kailan ikan masin & telur dadar yang menyelerakan..sedap sungguh masakan suamimu Zaha..;)

Malam Sabtu tu, aku bukak kelas jahitan manik..hehe. xdela kelas pon, Cik Nory yg nak belaja menjahit..so,aku ajarkan ler..buleh je die menjahit..cume kene prektis lebih lg..gud luck my frend..;)

Esoknye pula , bertemankan Cik @cu, kami pegi open house member2 opis pula. Hidangan Mee Bandung & Lontong di rumah Pn. Fealize dan hidangan Soto & Mee Kari di rumah Kak Suria..kenyang amat seh!!



Di rumah Pn. Fealize




Di rumah Kak Suria.


(Thanks to cik @acu atas gambar2 yg aku cedok dari blog die ..;p )

Dalam kesibukan berhari raya , sempat juga aku siapkan sehelai baju Kak Zana..ada lagi yg menanti terutama baju nikah Along yg masih x siap lg..






Apapun, trime kasih kepada kawan2 yg sudi mengundang aku beraya di rumah kalian..semoga bertambah rezeki utk kalian dari-Nya..amin..