Monday, October 20, 2008

Saturday - Open House

Agenda open house masih mengisi agenda aidilfitri aku pada thn ini. Bermula dari ari Jumaat sampai la ke Ahad..Tengahari Jumaat tu kat Rumah Kak Nisah..opismate aku. Ada ketupat, rendang ayam, mee hailam, kuah lodeh n kuih muih..mmg aku dah spare perut siap2..hehe..sodap sumenye..Thanks 2 Kak Nisah atas hidangan yg sodap2 belaka..

Sabtu tu, lps meraikan Boss aku konvo, aku + cik @cu ke umah Ummi Fetty.Asalnya janji ngan Kak Ikin + Che Nah. Tp kitorg sggh opis, solat dlu. sampai2 sana untie2 berdua tu dah slmt makan dah. kat umah Ummi Fetty ni tersedia hidangan Laksam, Nasi Dagang, Nasi impit+Serunding n Kuih Muih. Perut punya la lapa, makanya dengan tanpa segan silu aku makan sume hidangan2 itu. Sodap la katekan..Thanks jugak 2 Ummi Fetty ye..

Lps Umah Ummi Fetty, sggh beraya umah Kak Ikin. Lagipon umah kak Ikin otw jalan aku nak ke Bangi. Makan kuih raya buatan Kak Ikin, Cocktail n Teh O Panas. Perut dah makin sendat...huhu. Thanks juga 2 Kak Ikin..

Destinasi seterusnya umah Kak Faridah. Kak Faridah ni opismate aku mase keje kontrak kat UKM dlu. Dah aku anggap macam kakak aku sendiri. Every year mmg umah dia antara umah wajib yg aku akan pegi..Kakak aku ni masak sendiri sume hidangan. Ada Laksa, Soto n Nasi Ayam. Aku makan soto ngan nasi ayam je..perut dah rasa teramat sendat..hohoho..Trime Kasih ye kak..rugi pegi mase perut dah kenyang..sbb dpt makan sket je..:p

Balik malam tu, kepala aku meragam..mungkin bermacam2 makanan nak diproses. sudahnya, aku telan panadol 2 biji.. n kemudian terus mimpi...

Disebabkan tido awal, aku terjaga jam 3 pagi n xleh tido. So, aku cuci muka n sambung jahit baju Kak Zana. Akhirnya siap jugak la baju Kak Zana ni..



No comments: