Monday, September 22, 2008

ape yg aku buat weekend lepas??

weekend lps kurang sgt2 masa aku utk melagha. sbbnye aku kene siapkan keje freelance aku tu. cek nye dah nak expired. so, nak xnak aku kene setelkan jugak.



Dan jugak, aku kene siapkan tempahan2 baju customer. sbb minggu ni minggu khas utk bershopping. mcm biasa la..mmg tiap2 thn mcm ni..slagi aku belum kawen, mmg aku akan berhabis utk family..bukan slalu pun, sethn sekali aje..smlm cume sempat beli brg sket2 je.tp abis pusing jugakla Jusco Cheras Selatan - Giant Kajang - Tesco Saujana Impian.shopping sorg2..senang..


Di bawah ini baju Kak Zana yang dah siap aku jahit dan telah aku serahkan kembali kepada tuannya.







Ini pula baju Cik Haryati, arini tuannya dtg amik..








Ni pulak corak paling ekonomi, baju Kak Ikin. Esok baru blh bg kat tuannye sbb aku belum jahit semule hujung lengan yg aku bukak.







itu sahaja la yg aku buat weekend lps..huhuhuhu...hujung minggu yg agak memenatkan!!

No comments: