Wednesday, September 10, 2008

impian : reunion 2008

smlm, kawan sekolah menengah aku..si Rukiah col bgtau plan nak wat reunion masa Aidilfitri nanti.sebenarnya ini bukan kali pertama plan utk reunion ni.tp satu pon x penah jd. tp aku arap, kali ini, impian kami2 akan terlaksana.

sedar x sedar dah masuk 11 thn alam persekolahan kami tinggalkan.lawak rasa bila imbau balik.ada sesetgh kenangan tu mmg malu utk dikenang. dulu, kelas kami satu2 nye kelas aliran sains. ada 38 org pelajar dan hanya 14 org drpd itu adalah Melayu. maklumla sekolah kampung ( Sekolah Menengah Tanjung Datuk, Pengerang, Johor). 5/14 tu lelaki, 9/14 tu pempuan. nak kata rapat tu xla, tp bila dah besar2 ni, terasa plak manisnya kenangan waktu dulu..




Dari kiri, Ina, Dina, Rukiah, Fizah, Anim,n Farah. Yang duduk tu aku la (erk! cam kecik je aku time tu). Yang xde dlm gamba, Laily n Dila. Sume dah kawen kecuali Aku, Dina n Dila..yg lain2 tu sumenye dah jd mama..huhuhu

Yang lelaki plak (aku xde gamba korg) ..Aidil, Amil, Ishak, Ashafad n Helmi. Sume dah kawen kecuali Helmi..

Ada antara mereka2 ni aku x penah jumpe lg since abis SPM 1997. Di sebabkan itu aku sgt2 teruja utk ketemu mereka semua..moga kali ini reunion kami 5 Farabi 1997 berjaya menjadi kenyataan..Amin..

No comments: