Friday, September 5, 2008

kene saman

tadi aku g amik Ringkasan Kenyataan Perkhidmatan dan Laporan Penilaian Prestasi utk interview nanti & hantar borang pengisytiharan harta untuk dapatkan Laporan Pengisytiharan harta yang juga untuk interview nanti..parking xde, so terpaksala curi2 parking.tp xdela sampai menghalang laluan kenderaan lain..kuar2 bank pas bayar loan keta adik aku, jumpe Pak Guard tgh selit surat saman kat satu keta Kancil tu..

sampai2 kat keta, macam aku kenal je kertas yg terselit kat viper keta aku tu.mmg kenal sgt2 coz masa develop Sistem Saman Kenderaan utk Bahagian Keselamatan tu, aku kene digitalkan borang saman tu. nampaknye, jap lg nama aku akan tersimpan la dlm sistem yg aku bangunkan tu..apela nasib..huhuhu

aku x penah lg kene saman JPJ or Trafik. Tapi saman parking, masuk kali ni dah 3 kali aku kene. satu je aku bayar masa first time kene. tu pon sbb takut. kali kedua kene, aku wat bodo aje.kali ketiga ni,boleh wat bodoh jugak ke??boleh kot..

3 comments:

Anonymous said...

Xpe..
duit byk..blh byr saman..
hehehehe

miss maziah alis said...

kak long mana yg perasan comey ni..huhuhu

Anonymous said...

boleh tahu u develope system summon untuk JPJ ke atau Majlis bandaran nyer... nak tahu pasal system lah minat boleh.... mail khaidir_koor@yahoo.com