Thursday, September 18, 2008

interview oh interview..

seperti yang telah diketahui smlm aku menghadiri temuduga di SPR. punyela takut macam la aku ni xde keje. tp mgkn sbb dah lame aku x menghadiri mana2 temuduga selama lbh kurang 5 thn ini.mcm biasa, aku wat preparation la jugak..

angka giliran aku 1107, maknanye org ke 7 la dlm bilik tu. tp interview agak lama sorg2 tu,dalam kul 11 lbh jugakla turn aku smpi. masuk2 dlm tu, ada 2 panel penemuduga. masih sama mcm 5 thn lps waktu aku pegi. tp masa tu aku x byk pengalaman. baru abis belaja..keyakinan pon kurg..

soalan2 yang ditanya pon banyak berkait ngan keje aku skarang.more tu pendapat. bkn fakta. mgkn sbb aku ni sedang berkhidmat kot.tp paling x tahan soalan salah sorg panel tu

"Agak2nye, kalau Cik Maziah diterima, rugi x UPM?"

boleh ditanya soalan camtu. mau nye aku kene "masuk bakul angkat sendiri" huhuhu...(tp rasa2 ada la rugi sket kot). pasal teknikal cume mengenai open source. pon tanya pendapat..

keputusan temuduga tu boleh diketahui mulai 20/10 nanti.aku cume berdoa, kalau betul telah ditakdirkan masa depan aku lbh baik di sana, jaya kanlah aku. tp sekiranya tidak, kekalkan lah aku utk terus berkhidmat disini..


No comments: